• A
  • A
  • A
  • АБB
  • АБB
  • АБB
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
Глава в книге
Изучение подходов к управлению разработкой новых продуктов

Пимонова С. А., Потапова Д. И.

В кн.: Социально-экономические преобразования и проблемы. Сборник научных трудов (выпуск 11). Вып. 11. Н. Новгород: Издательство НИСОЦ, 2021. С. 50-63.

Препринт
R&D and marketing NPD cooperation: antecedents and consequences in Russian companies

Denis Fomenkov, Kirill Veselov.

Social Science Research Network. Social Science Research Network. SSRN, 2015

Applied research in product management

2022/2023
Учебный год
ENG
Обучение ведется на английском языке
6
Кредиты
Статус:
Курс обязательный
Когда читается:
2-й курс, 2, 3 модуль

Преподаватели

Веселов Кирилл Сергеевич

Веселов Кирилл Сергеевич

Course Syllabus

Abstract

The discipline "Applied research in Product management" consists of two parts: 1. active work on writing a master's thesis. Students will report on the results of the consistent implementation of tasks of the master's thesis. 2. Guest lectures, excursions and master classes from invited practitioners on the topics of students' master's theses.