We use cookies in order to improve the quality and usability of the HSE website. More information about the use of cookies is available here, and the regulations on processing personal data can be found here. By continuing to use the site, you hereby confirm that you have been informed of the use of cookies by the HSE website and agree with our rules for processing personal data. You may disable cookies in your browser settings.

  • A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site

Principles of effective communication in digital

2023/2024
Academic Year
RUS
Instruction in Russian
3
ECTS credits
Delivered at:
Department of Marketing (Nizhny Novgorod) (Faculty of Management (Nizhny Novgorod))
Course type:
Elective course
When:
2 year, 4 module

Instructors


Савельева Валерия Евгеньевна


Тихомолова Ася Александровна

Программа дисциплины

Аннотация

Данная дисциплина раскрывает основные методы и принципы публичных выступлений и презентаций, которые необходимы в ходе диджитал-коммуникации. На лекционных и практических занятиях преподаватели поделятся не только правилами работы со слушателями и вовлечением аудитории, но также раскроют главные инструменты подготовки к выступлениям, защитам проектов и методы импровизации. Отдельный блок курса будет посвящен работе с Power Point, принципам оформления презентаций и правилам визуализации данных. Студенты приобретут навыки работы с аудиторией в офлайн- и онлайн-пространстве.