We use cookies in order to improve the quality and usability of the HSE website. More information about the use of cookies is available here, and the regulations on processing personal data can be found here. By continuing to use the site, you hereby confirm that you have been informed of the use of cookies by the HSE website and agree with our rules for processing personal data. You may disable cookies in your browser settings.

  • A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site

Marketing Analytics

2024/2025
Academic Year
RUS
Instruction in Russian
3
ECTS credits
Delivered at:
Department of Marketing (Nizhny Novgorod) (Faculty of Management (Nizhny Novgorod))
Course type:
Elective course
When:
3 year, 4 module

Программа дисциплины

Аннотация

Курс помогает студентам изучить требования к работе в сфере маркетинговой аналитики, устанавливать и декомпозировать аналитические цели, выбирать и применять методы и инструменты сбора и анализа данных, готовить отчёт и презентовать результаты.