We use cookies in order to improve the quality and usability of the HSE website. More information about the use of cookies is available here, and the regulations on processing personal data can be found here. By continuing to use the site, you hereby confirm that you have been informed of the use of cookies by the HSE website and agree with our rules for processing personal data. You may disable cookies in your browser settings.

  • A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site

Research Seminar "Modern Practices and Technologies in Digital Marketing"

2025/2026
Academic Year
RUS
Instruction in Russian
Delivered at:
Department of Marketing (Nizhny Novgorod) (Faculty of Management (Nizhny Novgorod))
Course type:
Compulsory course
When:
1 year, 1, 2 module

Программа дисциплины

Аннотация

Курс раскрывает опыт академической и прикладной работы в различных сферах цифрового маркетинга, помогает студенту спланировать и реализовать маркетинговую стратегию в цифровой среде, применять инструменты цифрового маркетинга для различных сегментов рынка. В рамках семинара предполагается рассмотрение академических и прикладных маркетинговых кейсов, что формирует способность к интеграции теоретических знаний с практическими аспектами.