We use cookies in order to improve the quality and usability of the HSE website. More information about the use of cookies is available here, and the regulations on processing personal data can be found here. By continuing to use the site, you hereby confirm that you have been informed of the use of cookies by the HSE website and agree with our rules for processing personal data. You may disable cookies in your browser settings.

  • A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site

Customer Experience Management

2025/2026
Academic Year
RUS
Instruction in Russian
Delivered at:
Department of Venture Management (Nizhny Novgorod) (Faculty of Management (Nizhny Novgorod))
Course type:
Elective course
When:
1 year, 4 module

Программа дисциплины

Аннотация

В курсе собрана актуальная информация по организации процессов управления клиентским опытом, созданию и развитию клиентоцентричной модели обслуживания, клиентоориентированному подходу к созданию продуктов и услуг. В курсе рассматриваются современные инструменты управления клиентским опытом и технологии, нацеленные на повышение качества обслуживания и удовлетворённости клиентов.