We use cookies in order to improve the quality and usability of the HSE website. More information about the use of cookies is available here, and the regulations on processing personal data can be found here. By continuing to use the site, you hereby confirm that you have been informed of the use of cookies by the HSE website and agree with our rules for processing personal data. You may disable cookies in your browser settings.

  • A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site

Research Seminar "Contemporary Trends and Tools in Marketing"

2025/2026
Academic Year
RUS
Instruction in Russian
Delivered at:
Department of Marketing (Nizhny Novgorod) (Faculty of Management (Nizhny Novgorod))
Course type:
Compulsory course
When:
1 year, 1-3 module

Instructors


Трундова Ольга Сергеевна

Программа дисциплины

Аннотация

Курс помогает студенту спланировать и реализовать научно-исследовательский и консалтинговый проект, применять инструменты маркетинга для b2b, ритейла, потребительских продуктов, услуг, применять инструменты маркетинга инноваций, писать текст для исследовательских и бизнес-задач для подготовки курсовой работы и магистерской диссертации.