We use cookies in order to improve the quality and usability of the HSE website. More information about the use of cookies is available here, and the regulations on processing personal data can be found here. By continuing to use the site, you hereby confirm that you have been informed of the use of cookies by the HSE website and agree with our rules for processing personal data. You may disable cookies in your browser settings.

  • A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site

Corporate Culture and HR Brand

2024/2025
Academic Year
RUS
Instruction in Russian
3
ECTS credits
Delivered at:
Department of Organizational Psychology (Nizhny Novgorod) (Faculty of Management (Nizhny Novgorod))
Course type:
Compulsory course
When:
1 year, 4 module

Программа дисциплины

Аннотация

Дисциплина «Корпоративная культура и развитие HR-бренда» знакомит студентов с деятельностью по развитию корпоративной культуры, формированию и развитию HR-бренда компании. В ходе курса студенты получат знания о принципах, методах и инструментах, используемых HR-менеджерами для формирования привлекательного имиджа компании как работодателя и роли корпоративной культуры в этом процессе. В ходе практических занятий, решения индивидуальных задач и бизнес-кейсов студенты отработают навыки разработки сильного HR-бренда компании.