• A
  • A
  • A
  • АБB
  • АБB
  • АБB
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
Книга
Самостоятельность и проактивное поведение
В печати

Сорокин П. С., Корешникова Ю. Н., Афанасьева И. А. и др.

Т. 2: Глобальный ландшафт исследований и перспективных разработок в области укрепления человека. М.: Электронное издательство «Эгитас», 2022.

Статья
Co-evolution of an entrepreneurial ecosystem and technology entrepreneurship in a transforming economy

Mikhail Nazarov, Nadezhda Butryumova, Sergey Aleksandrovskiy et al.

International Journal of Technology, Policy and Management. 2023. Vol. 23. No. 1. P. 42-80.

Глава в книге
Изучение подходов к управлению разработкой новых продуктов

Пимонова С. А., Потапова Д. И.

В кн.: Социально-экономические преобразования и проблемы. Сборник научных трудов (выпуск 11). Вып. 11. Н. Новгород: Издательство НИСОЦ, 2021. С. 50-63.

Препринт
R&D and marketing NPD cooperation: antecedents and consequences in Russian companies

Denis Fomenkov, Kirill Veselov.

Social Science Research Network. Social Science Research Network. SSRN, 2015

Unit economy

2022/2023
Учебный год
ENG
Обучение ведется на английском языке
3
Кредиты
Статус:
Курс обязательный
Когда читается:
1-й курс, 4 модуль

Преподаватель

Course Syllabus

Abstract

The course Unit-economy will help students understand the economy of the new digital products. Different metrics and indicators will provide students with arguments for decision making. After the course students will be able to count the main business metrics in order to understand profitability of the new product, costs of client’s acquisition, costs of goods creation, profit from each client (unit), rate of return on investments, etc.